Da li postavljanje kancelarijskog nameštaja treba prepustiti stručnom licu?
Ranije su kancelarije bile sumorne i zagušljive prostorije. Današnji kancelarijski prostor zahteva moderno uređenje enterijera. S obzirom na vreme koje provedemo u kancelariji može se slobodno reći da ovaj prostor i boravak u njemu spada u veliki deo našeg života. Zbog toga je važno da svaka kancelarija bude što prijatnija. Uređenje ovog prostora utiče da se osobe koje borave u njemu osećaju prijatno, što doprinosi dobrom rezultatu rada. Postavljanje kancelarijskog nameštaja možete raditi i sami ali je uvek preporuka da ovaj posao prepustite stručnjacima koji će vašu kancelariju učiniti modernom i prijatnom za rad.
Na šta treba da obratite pažnju prilikom postavljanja kancelarijskog namešaja?
Postavljanje kancelarijskog nameštaja treba uraditi tako da vaša kancelarija bude vizuelno privlačana, ali treba voditi računa da nameštaj bude postavljen tako da sve što vam je potrebno možete smestiti da vam bude pri ruci. Osim toga, važno je da se sto za računar postavi tako, da svetlost ne smanjuje vidljivost raučunara ali isto tako da bude u senci. Potrebno je postaviti dovoljno polica i komoda u kojima ćete moći da smestite svu dokumentaciju. Uzmite u obzir da će se tokom vremena dokumentacija povećavati. Pored izbora kancelarijskog nameštaja, takođe treba misliti na pravi izbor boja za zidove, ukrasnih predmeta i druge opreme, kao što su zavese, biljke itd. Ne bojite zidove u svetlu, jaku ili veoma tamnu boju poput crvene, crne ili drečave boje. Ove boje iritirju oči i mogu stvarati nervozu kada ste umorni. Umesto toga, obojite zidove, na primer pastelnim bojama. Kancelariju na treba pretrpati nameštajem. Nikom nije prijatno da provodi vreme u prenatrpanoj prostoriji.
Zašto kancelarija treba da bude lepo uređena i nameštaj funkcionalno postavljen?
Osobe koje obavljaju kancelarijske poslove, veliki deo dana provode u kancelariji. Zato veoma je bitno da kancelarija bude lepo uređena i da se osećamo prijatno u njoj. Lepo uređena kancelarija utiče na motivaciju pri radu. Takođe, važno je pravilno postavljanje kancelarijskog nameštaja, tako da vam dokumentacija koju slažete, može biti pri ruci. Možete angažovati stručnjake koji će sklopiti i postaviti nameštaj u vašoj kancelariji.
Koje pripreme treba uraditi pre postavljanja kancelarijskog nameštaja?
Pre nego što započnete postavljanje kancelarijskog nameštaja, razmislite o tome kako želite da izgleda vaša kancelarija. Prilikom planiranja vodite računa o funkcionalnosti, jer pre svega kancelarija predstavlja vaš radni prostor. Možete napraviti skicu koji komad nameštaja treba gde treba staviti.
Koliko vremena je potrebno za postavljanje kancelarijskog nameštaja?
Pre svega, potrebno vam je vreme da isplanirate kako će izgledati vaš kancelarijski prostor. Samo postavljanje nameštaja ne oduzima previše vremena ako ste pre toga napravili plan i raspored.
Koliko košta angažovanje profesionalca za uređenje kancelarije?
Cene angažovanja profesionalca za uređenje kancelarije se mogu razlikovati. Najbolje je da postavite objavu posla na portalu Bellcom.rs, i da sačekate više ponuda prijavljenih firmi/stručnjaka.