Čišćenje kancelarije

Koje su prednosti profesionalnog čišćenja stana?

Čišćenje kancelarije zahteva fizički rad i vreme, kao i potrebna sredstva. Možda će vam biti potrebno i odlaganje nepotrebnih stvari. Zaposleni u kancelariji provede svakog dana u proseku po 8 sati pa je logično da je nakon nekoliko dana potrebno detaljno brisanje i čišćenje. Ne samo da se podovi zaprljaju, već i stolovi, police, ormari, prozori i elektronski uređaji. Zato je najbolje angažovati stručnjake ili firme koje se bave čišćenjem koje imaju osoblje sa iskustvom ali i odgovarajuća sredstva.

Na šta treba da pazite kada čistite kancelariju?

Kancelarija se sastoji ne samo od radnog stola, već i od podova, ormara, polica, prozora, toaleta i elektronskih uređaja. Ovo su sve predmeti gde postoji mogućnost taloženja bakterija. Svako mesto ima drugačiju površinu i uslove koji zahtevaju različite metode i sredstva čišćenja. Zbog toga je potrebno prethodno nabaviti odgovarajuću opremu i sredstva za čišćenje. Obično se čišćenje kancelarije radi vlažnom krpom i džogerom. Ako se ne koriste potrebna sredstva, klice i bakterije se jednostavno raspršuju. Kancelarija izgleda vizuelno čista, ali bakterije i dalje ostaju.

Zašto bi kancelarije trebalo redovno čistiti?

Bakterije i virusi mogu se brzo širiti i razmnožavati. Ovo se može sprečiti ako se preduzmu redovne mere predostrožnosti u vidu čišćenja. Higijensko radno mesto je posebno važno u vremenima kada su zaposleni sve bolesniji. Naročito u sanitarnim prostorima, klice se mogu vrlo brzo proširiti i staviti van funkcije čitavu kancelariju.

Koje pripreme treba izvršiti za čišćenje kancelarije?

Za čišćenje kancelarije treba pripremiti odgovarajuća sredstva ali i odrediti vreme kada zaposleni nisu prisutni u kancelariji. Čišćenje bi trebalo da se odvija kada radna mesta nisu zauzeta i kada buka poput usisivača ne ometa zaposlene. Zatim treba nabaviti odgovarajuća sredstva i opremu za čišćenje kako bi čišćenje bilo što uspešnije.

Koja sredstva za čišćenje je najbolje koristiti?

U kancelarijama obično dnevno boravi više ljudi. U kancelariji se mogu naći i oni koji imaju alergije ili su preosetljivi na neka sredstva. Zbog toga je najbolje nabaviti organske i prirodne deterdžente. Ako u nekim prostorijama kao što je recimo kupatilo, nije moguće koristiti ova sredstva, već jaka i agresivna sredstva za čišćenje, čišćenje kancelarije treba raditi vikendom, u odsustvu zaposlenih. Pored toga, sredstvo za čišćenje treba prilagoditi kancelarijskoj opremi. Zato treba obratiti pažnju na pod (tepih, laminat, pločice) kao i na nameštaj (drvo, plastika, metal).

Koliko vremena je potrebno za čišćenje kancelarije?

Prvo i najvažnije, trajanje čišćenja zavisi od toga koliko je prljavo. Čišćenje kancelarije je naravno mnogo brže kada je kancelarija prazna i nema zaposlenih na licu mesta. Na taj način lakše možete odrediti šta treba očistiti. Prljanje nije isto u svakoj kancelariji. Naravno, možete odrediti i vreme tokom kojeg treba naizmenično obavljati različita čišćenja.

Potrebna vam je usluga, izvođenje radova?
Popunite naš jednostavni obrazac besplatno i firme/zanatlije registrovane na Bellcom-u automatski će dobiti zahtev za novom uslugom.
Besplatno se registrujte i objavite potrebnu uslugu

Kao firma/zanatlija stalno morate da tražite nove klijente i poslove. Sa Bellcom-om vam je ovo znatno olakšano. Registrujte se i ubrzo će vam stići novi zahtevi iz vašeg regiona ili iz cele Srbije
Besplatna registracija za firme/zanatlije

Ukoliko ste već registrovani na Bellcom.rs prijavite se klikom na dugme ispod
Login